کارگردان هنری Saints Row به جمع تیم سازنده State of Decay 3 ملحق شد

کارگردان هنری Saints Row به جمع تیم سازنده State of Decay 3 ملحق شد

آقای Mitri Van که به عنوان کارگردان هنری روی چندین نسخه از مجموعه Saints Row کار کرده است، به جمع تیم سازنده State of Decay 3 ملحق شد. آقای Van بیش از ۲۰ سال در استودیو Voition مشغول به کار بود.

بیش از یک سال است که مایکروسافت و استودیو Undead Labs از نسخه سوم مجموعه بقا State of Decay رونمایی کرده اند و از آن زمان تا به امروز فارغ از تریلر سینماتیک معرفی بازی، هیچ اطلاعات یا نمایش جدیدی را از بازی شاهد نبوده‌ایم. هر چند بعید است این موضوع در آینده نزدیک تغییر کند اما، خبرهای جدید و هیجان انگیزی از تغییرات صورت گرفته درون تیم سازنده بازی به گوش می‌رسد.

به گزارش کاربر @klobrille در توئیتر، آقای Mitri Van که به عنوان کارگردان هنری روی چندین نسخه از مجموعه Saints Row کار کرده‌است، اخیرا پروفایل خود در LinkedIn را آپدیت کرده‌است و از این طریق خبر ملحق شدن خود را به استودیو Undead Labs و تیم سازنده State of Decay 3 اعلام داشته‌است. ایشان نزدیک به ۲۰ سال در استودیو Voition مشغول به کار بودند و در این مدت به انواع کارگردان هنری روی چندین پروژه این استودیو ایفا نقش کرده‌اند. از مهم‌ترین پروژه های ایشان میتوان به Saints Row 2 ،Saints Row: The Third و ریبوت این مچموعه که هم اکنون در دست ساخت است، اشاره کرد.
آقای Van در استودیو Undead Labs نیز پست مشابه ای را کسب کرده اند.

در زمان رونمایی از State of Decay 3، سازندگان اعلام کردند بازی در فاز پیش تولید قرار دارد و بنابراین زمان زیاد تا انتشار این عنوان باقی مانده است.

کلیدواژه : Saints Row
مسعود جلالی
ارسال دیدگاه