تا اطلاع ثانوی بازی جدیدی FPS Boost دریافت نمیکند

تا اطلاع ثانوی بازی جدیدی FPS Boost دریافت نمیکند

سرپرست تیم مدیریت پروژه ایکس باکس اعلام کرد در حال حاضر هیچ بازی جدیدی آپدیت FPS Boost دریافت نخواهد کرد و برنامه‌ای نیز برای این کار در آینده وجود ندارد اما، ممکن است این شرایط در آینده تغییر کند.

در تازه‌ترین قسمت پادکست Iron Lords، سرپرست تیم مدیریت پروژه ایکس باکس، آقای جیسون رونالد (Jason Ronald) درباره برنامه های مایکروسافت در قسمتها و حوزه های مختلف صحبت کرد. ایشان اعلام کردند در حال حاضر در تیم ایکس باکس هیچ برنامه ای برای آپدیت کردن آرشیو بخش backward یا ارائه آپدیت FPS Boost ندارد و ممکن است در آینده‌ای نیز این شرایط تغییر نکند اما، هیچ چیز قابل پیشبینی نیست.

آقای رونالد می‌گوید مایکروسافت همواره به دنبال روش‌هایی است که بازی‌های قدیمی را برای کنسول‌های جدید بهینه سازی کند اما، تکنولوژی‌ها و تکنیک‌های که در حال حاضر در دسترس هستند، به حداکثر ظرفیت خود رسیده‌اند و استفاده کردن این تکنیک‌های روی بازی‌های دیگر سبب می‌شود باگهای عجیب و غیر منتظره‌ای در گیم پلی بازی ظاهر شود.

البته آقای رونالد احتمال تغییر شرایط در آینده‌ را رد نکردند و به طرفداران وعده دادند که تیم ایکس باکس تمام تلاش خود را می‌کند تا تکنیک‎‌های جدیدی را کشف کند و برای حداکثر بازی ممکن قابلیت FPS Boost را اعلام کند.

در کنار قابلیت FPS Boost، مایکروسافت مدتی پیش اعلام کرده بود بازی جدیدی برای آرشیو backward منتشر نمیشود. مایکروسافت در آوریل ۲۰۱۹ اعلام کرده بود دیگر بازی‌ای برای این بخش عرضه نمیکند اما، مدتی قبل بیش از هفتاد بازی جدید را به آرشیو backward خود اضافه کرد.

مسعود جلالی
ارسال دیدگاه