مشاهده سامسونگ گلکسی S22 پلاس در گیک بنچ

مشاهده سامسونگ گلکسی S22 پلاس در گیک بنچ

گوشی سامسونگ گلکسی S22 پلاس امروز با شماره مدل SM-S906U در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شد. این نسخه‌ از پرچمدار جدید سامسونگ در کشور آمریکا عرضه خواهد شد و از تراشه اسنپدراگون 898 استفاده خواهد کرد. بر اساس گزارشهای قبلی ای که ارائه شده است، اسنپدراگون 898 از یک هسته Cortex-X2 با فرکانس 3.0 گیگاهرتز، سه هسته A710 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و چهار هسته A510 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز بهره میبرد.

بنچمارک گیک بنچ به این گوشی نمره پایین تری نسبت به تبلت مجهز به اسنپدراگون 898 گلکسی تب S8 پلاس داد اما این عملکرد ضعیف مربوط به نسخه‌ی پیش از عرضه گلکسی S22 پلاس بوده و سامسونگ هنوز زمان زیادی برای رفع مشکلات این گوشی در اختیار دارد. قرار است که کوالکام تراشه پرچمدار جدید خود را در تاریخ 9 آذر (30 نوامبر) معرفی کند.

مدتی پیش نیز نتیجه عملکرد نسخه‌ مجهز به تراشه اگزینوس 2200 گلکسی S22 پلاس در گیک بنچ به بیرون درز پیدا کرد که به علت فعال بودن حالت ذخیره‌ی انرژی گوشی، عملکرد آن تحت تاثیر قرار گرفته بود. با این وجود، برخی از مشخصات هر دو گوشی با یکدیگر یکسان بوده و هر دو از 8 گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید 12 استفاده می‌کنند. توجه داشته باشید که تراشه‌های نسل بعدی بر پایه‌ی معماری ARMv9 طراحی شده اند و از این رو احتمال عدم هماهنگی نرم‌افزاری با این معماری وجود دارد.

مسعود جلالی
ارسال دیدگاه