آمار فروش Xbox Series X/S تا پایان ماه سپتامبر

آمار فروش Xbox Series X/S تا پایان ماه سپتامبر

به گزارش موسسه تحلیلی Ampere Analysis games آمار فروش Xbox Series X/S تا پایان ماه سپتامبر بیش از ۶.۷ میلیون دستگاه است. نکته جالب توجه اینکه سری اس در برخی کشورها فروش به مراتب بهتری از سری ایکس دارد.

مدتی است که خانواده ایکس باکس از دوران رکود و چالشی عبور کرده و با آغاز نسل نهم در شرایط بسیار مطلوبی به سر میبرد. ایکس باکس سری ایکس/اس شروع بسیار خوبی را تجربه ‌کردند و از نظر تجاری آمار و ارقام تحسین برانگیزی را از خود به ثبت رساندند. سخنگو مایکروسافت در نشست خبری خود اعلام کرد عملکرد کنسول های نسل نهم این شرکت از تمامی کنسول های نسل های پیشین ایکس باکس بهتر بوده است. در اواسط نسل هشتم مایکروسافت از ارائه آمار دقیق درباره فروش کنسول ایکس باکس وان خودداری کرد و بنابراین مشخص نیست نسل نهم این کمپانی دقیقا چه عملکردی در مقایسه با نسل هشتم دارد.

به گزارش موسسه تحلیلی Ampere Analysis games آمار فروش Xbox Series X/S تا پایان ماه سپتامبر بیش از ۶.۷ میلیون دستگاه است. سرپرستتیم تحقیقاتی این موسسه، آقای پیرس هاردینگ، آمار و تحلیل دقیقی درباره میزان فروش هر دو کنسول سری ایکس و سری اس ارائه کرده است. به گفته ایشان از ۶.۷ میلیون دستگاهی که از ابتدای عرضه این کنسول ها تا پایان ماه سپتامبر به فروش رفته، ۱.۳۶ میلیون دستگاه از ماه جولای تا ماه سپتامبر سال جاری به فروش رفته اند.

نکته جالب توجه اینجاست که به گزارش آقای هاردینگ سری اس در برخی از “بازارهای کلیدی” بیشتر از سری ایکس به فروش رفته‌است و در بازارهای مهم دیگر نیز میزان فروش آن‌ها تقریبا برابر است.

کلیدواژه : microsoftمایکروسافت
مسعود جلالی
ارسال دیدگاه