کمترین میانگین امتیازات Battlefield 2042 از همه نسخه ها

کمترین میانگین امتیازات Battlefield 2042 از همه نسخه ها

با ادامه یافتن روند نارضایتی‌ها و انتقادات نسبت به محصول جدید DICE، میانگین امتیازات Battlefield 2042 باز هم کاهش یافت تا به ضعیف‌ترین نسخه مجموعه شوتر بتل‌فلید از نظر منتقدان تبدیل شود.

در زمان معرفی بازی بتلفلید ۲۰۴۲ بسیاری از طرفداران از اینکه بازی فاقد کمپین داستانی است، ناراضی بودند و نگرانی خود را ابراز کردند اما، الکترونیک آرتز و دایس به این دسته از مخاطبان وعده دادند که تمامی تمرکز سازندگان معطوف به بخش چند نفره می‌شود تا کاملترین نسخه مجموعه بتل‌فلید در این بخش را شاهد باشیم و حالتهای متنوع و گیم پلی غیر تکراری کمبود بخش داستانی را جبران خواهند کرد.
نسخه بتا بازی نیز بسیار امیدوار کننده و قوی ظاهر و فارغ از برخی باگهای محیطی که در نسخه بتا قابل اغماض است، نسخه بتا نوید یک بازی کامل و هیجان انگیز را به مخاطبان میداد.

پس از عرضه نسخه نهایی اما، شرایط مطابق پیشبینی ها رقم نخورد تا میانگین امتیازات Battlefield 2042 به کمترین مقدار در مقایسه با تمامی نسخه های مجموعه برسد. در واقع اکثر مخاطبان به دلیل محتوای کم و ناکافی بازی و همچنین گیم‌پلی پرباگ، از محصول جدید دایس استقبال نکردند. نسخه PC بازی که بالاترین امتیاز را دارد در حال حاضر با میانگین نمره هفتاد و نسخه های کنسولی با نمراتی میان ۶۰ الی ۷۰ در سایت متاکریتیک ثبت شده اند.

با جدا شدن طراح ارشد بازی از دایس، باید منتظر ماند و دید الکترونیک آرتز تیم سازنده چگونه با این چالش ها و مشکلات مواجه خواهند شد.

کلیدواژه : Battlefield 2042
مسعود جلالی
ارسال دیدگاه