تاریخ انتشار Life is Strange: True Colors برای نینتندو سوییچ

تاریخ انتشار Life is Strange: True Colors برای نینتندو سوییچ اعلام شد

با نزدیک شدن آغاز ماه دسامبر، اکانت رسمی مجموعه Life is Strange در توئیتر از تاریخ انتشار Life is Strange: True Colors برای نینتندو سوییچ رونمایی کرد. این بازی بصورت دیجیتالی از شانزدهم آذر ماه و بصورت فیزیکی از ششم اسفند ماه در دسترس قرار خواهد گرفت.

نسخه جدید مجموعه درام تعاملی Life is Strange، با پسوند True Colors در ماه سپتامبر سال جاری برای پلتفرم‌های نسل هشتم و نهم سونی و مایکروسافت به همراه PC و گوگل استدیا عرضه شد. کمپانی اسکوئر انیکس به عنوان ناشر بازی قصد داشت این بازی را در همان زمان برای کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر کند اما، به دلیل مشکلات فنی و اجرایی ایجاد شده در این نسخه، تصمیم خود را تغییر داد.
مدتی پس از اعلام تعویق تاریخ انتشار این نسخه، اعلام شد که نسخه سوییچ Life is Strange: True Colors در ماه دسامبر منتشر می‌شود اما، تاریخ دقیق انتشار بازی مشخص نبود. با نزدیک شدن آغاز ماه دسامبر بالاخره تاریخ انتشار Life is Strange: True Colors برای نینتندو سوییچ اعلام شد.

نسخه‌های کنسولی و PC بازی عملکرد مناسبی از نظر تجاری داشتند و توانستند رضایت منتقدان را نیز به خود جلب کنند. حتی به عقیده برخی True Colors بهترین نسخه در مجموعه Life is Strange است.ریمستر نسخه اول و بسته الحاقی Before the Storm دوازدهم بهمن منتشر میشود.

کلیدواژه : Life is Strange: True Colors
مسعود جلالی
ارسال دیدگاه