حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

درباره فروشگاهی ادیکا

با گسترش و توسعه اینترنت روشهای خرید به کلی دگرگون شده است. امروزه افراد روش خرید آنلاین جهت بدست آوردن محصولات خود از سرتا سر کشور و تحویل فوری را بیشتر می پسندند. مشتری در دنیای امروز حق انتخاب بیشتری را طلب می‏کند و مایل است دقیق‏تر و با قطعیت بیشتری انتخاب کند.

فروشگاه اینترنتی ادیکا در زمینه لوازم صوتی و تصویری و تجهیزات جانبی فعالیت بیشتری دارد. شروع به کار فروشگاه ادیکا قبل از اینکه وارد دنیای مجازی و فروش اینترنتی شود در سال 1370 در زمینه فروش محصولات صوتی و تصویری و بنام فروشگاه حامد کسب و کار خود را آغاز کرد. و در سال 1376 با ورود موبایل به بازار ایران این صنف را نیز در کنار صوتی و تصویری به کسب و کار خود اضافه کرد.

فروشگاه حامد همچنان کسب و کار خود را گشترش داد و تا اینکه در سال 1389 به عنوان یکی از کاملترین مراکز پخش لوازم جانبی صوتی و تصویری بصورت عمده وخرده و ارسال به سراسر ایران شناخته شد . و در سال 1394 فروش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر را به مجموعه اضافه کرد و از اینجا نام فروشگاه حامد به فروشگاه ادیکا تغییر کرد و در سال 1395 با ورود به فضای مجازی به فروشگاه اینترنتی ادیکا تغییر نام پیدا کرد. در سال 1397 تولید ساعت های دیواری و دکوراسیون نیز به مجموعه اضافه شد که نام ادیکالا بر روی آن گذاشته شد و در وبسایت فروشگاه اینترنتی ادیکالا به فروش گذاشته میشود به آدرس edikala.ir  که کلیه سفارشات نیز از مشتریان بنا بر سلیقه شان گرفته میشود.

کسب و کار ادیکا برپایه دیجیتال و تجهیزات جانبی درحال فعالیت می باشد و این فعالیت در گروه‏‏ های مختلف مانند کالای دیجیتال، لوازم جانبی کامپیوتر، لوازم جانبی صوتی تصویری و محصولات فرهنگی دارای مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد در فروشگاه اینترنتی ادیکا عرضه میشود.کاربران و مشتریان ادیکا م ‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند.

صاحب امتیاز فروشگاه اینترنتی ادیکا : محمدرضا قمری

شماره پشتیبانی : ۰۳۵۳۷۲۲۶۲۸۸

آدرس : يزد – آزادشهر – نرسيده به فلكه اول – نبش بن بست شرافت – فروشگاه حامد ( محمدرضا قمری )

کد پستی : ۸۹۱۷۸۱۵۵۵۸

 

X