امکان تغییر درجه سختی بازی Sifu وجود ندارد

امکان تغییر درجه سختی بازی Sifu وجود ندارد

تهیه کننده ارشد استودیو Slocap در مصاحبه ای اعلام کرد امکان تغییر درجه سختی در بازی Sifu در زمان عرضه وجود ندارد. اما، ممکن است این شرایط در آینده تغییر کند.

یکی از قابل توجه ترین بازیهایی که قرار است در سال میلادی آینده روانه بازار شود، عنوان Sifu است. این بازی از زمان معرفی توجه بسیاری از مخاطبان را با سیستم مبارزات خاص خود که برگرفته از کونگ فو است، به خود جلب کرد. علاوه بر این سیستم مبارزه، مکانیزم مرگ و میر و همچنان تغییر سن و سال شخصیت اصلی بازی نیز طراحی شده‌اند که به گفته سازندگان دارای مزایا و معایب خود هستند. با توجه به اینکه چندین ماه تا عرضه بازی زمان باقی مانده، مشخص نیست سطح سختی بازی چه مقدار است.

ویدیوهای گیم پلی بازی نوید مبارزات چالش برانگیز و نفس گیر را میدهند و ظاهرا امکان تغییر درجه سختی در بازی Sifu وجود ندارد و همه مخاطبان باید تجربه مشترکی از میزان سختی این بازی داشته باشند.
آقای Pierre Tarno، تهیه کننده ارشد استودیو Slocap در مصاحبه ای با وبسایت MP1st اعلام کرد علی رغم اینکه درجه های سختی مختلفی در بازی وجود ندارد اما، ممکن است این شرایط پس از انتشار بازی تغییر کند. به زعم ایشان مردن و احیا شدن مجددا در یک سن جدید، تاوانی است که مخاطبان باید برای یادگیری سیستم مبارزه بازی پرداخت کنند. یادگیری مکانیزم های جدید و کسب مهارت در آنها بخشی مهمی از گیم پلی بازی است.

بازی Sifu نوزدهم بهمن ماه برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر میشود.

کلیدواژه : SifuSlocap
مسعود جلالی
ارسال دیدگاه