اولین تصویر شیائومی میکس ۵ منتشر شد

شیائومی میکس ۵

شیائومی در ماه آگست امسال برای اولین بار یک گوشی هوشمند از سری میکس معرفی و حالا شواهد نشان میدهند که این شرکت در حال کار روی دو مدل دیگر از همین سری است.

طبق گزارشی که به تازگی منتشر شده است، شیائومی برای دو گوشی با شماره مدل های 2202121C و 2202121AC تائیدیه گرفته که هر دوی آنها با برند میکس روانه بازار خواهند شد. اسم واقعی این گوشی ها به احتمال زیاد شیائومی میکس ۵ و شیائومی میکس ۵ پرو خواهد بود.

طبق اسناد داخلی شیائومی، اسم رمز این دو گوشی به ترتیب Thor و Loki است و ما براساس کدهای فاش شده در رابط کاربری MIUI میدانیم که این دو گوشی مجهز به جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهند بود.

این دو گوشی به احتمال زیاد در ماه مارس سال آینده عرضه خواهند شد و به نظر میرسد که شیائومی عجله ای برای معرفی آنها ندارد قصد دارد هرچه بیشتر روی توسعه آنها کار کند.

ما در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره مشخصات دو گوشی میکس ۵ و میکس ۵ پرو نداریم، اما مطمئنا شاهد بهبودهای خوبی در آنها خواهیم بود.

شیائومی میکس ۵

شیائومی نمایشگر و دوربین سری میکس ۵ را بهبود خواهد بخشید

طبق اطلاعاتی که کانال DCS@ منتشر کرده ، سری شیائومی میکس ۵ از یک نمایشگر ارتقا یافته‌ نسبت به می میکس ۴ استفاده خواهد کرد و رزولوشن آن احتمالا 2K خواهد بود البته هرچه رزولوشن نمایشگر یک گوشی بالاتر باشد، نباید انتظار رزولوشن بالایی برای دوربین زیر نمایشگر آن داشته باشیم.

کانال DCS@ همچنین ادعا کرده است که سری میکس ۵ از شارژ سریع ۲۰۰ وات پشتیبانی خواهد کرد که میتواند یک مزیت عالی برای این سری باشد. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که در روزهای آینده چه اطلاعات دیگری از این سری به بیرون درز پیدا میکند.

کلیدواژه : Xiaomiشیائومی
مسعود جلالی
ارسال دیدگاه