بلک شارک 4S پرو برترین گوشی AnTuTu در مهرماه

بلک شارک 4S پرو

بنچمارک AnTuTu لیستی از قدرتمندترین گوشی های اندروید خود که در مهرماه برتر بودند را منتشر کرد و گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 4S پرو تا این لحظه موفق شده است تا با پردازنده اسنپدراگون 888 پلاس خود را در صدر این لیست قرار بدهد. رده های دوم و سوم این لیست متعلق به گوشی های نوبیا رد مجیک 6S پرو و ویوو IQ00 8 پرو میباشد که از جدیدترین تراشه شرکت کوالکام استفاده میکنند.

بنچمارک AnTuTu

رتبه های دیگر نیز برای گوشی های اندرویدی دیگر از جمله شیائومی بلک شارک 4 پرو در رتبه چهارم و رتبه های پنجم و ششم نیز به دو گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 888 پلاس دیگر یعنی ویوو X70 پرو پلاس و ایسوس راگ فون 5s تعلق گرفت. بخش برترین گوشی های میان رده این بنچمارک نیز در اختیار گوشی های مجهز به پردازنده های سری 7 اسنپدراگون بود. ویوو IQOO Z5، شیائومی می 11 لایت 5G، شیائومی سیوی و دو گوشی آنر در رتبه های اول تا پنجم این بخش قرار گرفتند.

بنچمارک AnTuTu

نمرات بنچمارک AnTuTu خلاصه ای از عملکرد گوشی ها در چهار بخش تراشه گرافیکی، پردازنده مرکزی، رابط کاربری و حافظه میباشد. این بنچمارک در بخش 10 برتر خود تنها گوشی های با نمره کلی بالای 1000 را قرار میدهد.

مسعود جلالی
ارسال دیدگاه