بی رقیبی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس در سرعت شارژ

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس

شیائومی اخیراً سری نوت ۱۱ پرو را که در حال حاضر یکی از جذاب ترین سری های موجود در بازار میباشد را معرفی کرده و توانسته در اولین فروش رسمی آن بیش از ۱ میلیون دستگاه از آن را بفروشد.

 

حالا ردمی در اکانت ویبوی خود توضیحاتی درباره عملکرد باتری مدل ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس منتشر کرده که این برند در ویبوی خود نوشته است:

شما با باتری ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس حتی یک ثانیه از یک بازی فوتبال را از دست نخواهید داد.

 

لو ویبینگ مدیر اجرایی ردمی هم در حساب ویبوی خود نوشته است:

باتری این گوشی فقط در عرض ۱۵ دقیقه شارژ خواهد شد.

 

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس

 

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس رده‌بالاترین مدل سری نوت ۱۱ محسوب می‌شود و تفاوت اصلی آن با مدل پرو در آن است که این گوشی از شارژ فوق سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند. بنابراین باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن فقط در عرض ۱۵ دقیقه شارژ خواهد شد. این در حالی است که مدل پرو از سرعت شارژ ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند که البته این هم در نوع خودش عالی است.

ردمی گفته است که نوت ۱۱ پرو پلاس همچنین از باتری دو رشته‌ای چند قطبی MTW بهره می‌برد که به نحو موثری آمپاندانس شارژ را کاهش خواهد داد و مانع از افزایش دمای آن در حین شارژ خواهد شد. این گوشی همچنین از استاندارد شارژ سریع TÜV پشتیبانی می‌کند که امنیت آن را تضمین خواهد کرد.

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس

به گفته ردمی، نوت ۱۱ پرو پلاس دارای دو حالت شارژ است که یکی همان شارژ فوق‌‌ سریع است و دیگری برای زمانی است که شارژ سریع موردنیاز نیست، و در این حالت دمای گوشی در محدود ۳۸ درجه سانتی‌گراد حفظ خواهد شد و حتی در حالت دوم نیز باتری گوشی فقط در عرض ۱۹ دقیقه شارژ خواهد شد.

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس برای اینکه بتواند سرعت شارژ ۱۲۰ وات را تامین بکند از یک سیستم خنک‌کننده مایع VC به ابعاد ۱۸۱۸ میلی‌مترمربع بهره می‌برد. این سیستم خنک‌کننده سه‌بعدی، از گرافیت چندلایه، ژل حرارتی و فویل مسی ساخته شده است و اطراف پردازنده را پوشش می‌دهد. این سیستم باعث می‌شود تا دمای هسته پردازنده به ۱۰ درجه سانتی‌گراد کاهش یابد.

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس

مشخصات ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس

  • نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز با حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت و پوشش گوریلا گلس ۵
  • تراشه دایمنسیتی ۹۲۰ با هشت هسته پردازشی و پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4
  • ۶/۸ گیگابایت رم LPDDR4X  و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2
  • سیستم عامل اندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI 12.5
  • دو سیم کارته
  • دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌ماکرو ۲ مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی
  • سنسور اثر انگشت کناری
  • جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، بلوتوث ۵.۱، درگاه USB Type-C، اتصال 5G و وای فای 802.11 ac
  • باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ وات
مسعود جلالی
ارسال دیدگاه