ساخت 26 بازی برای PS5 توسط استودیوهای سونی

بازی جدید برای PS5

به مناسبت یک سالگی عرضه کنسول نسل نهمی سونی، آقای جیم رایان (Jim Ryan)، رئیس پلی استیشن اعلام کرد بیست و شش بازی جدید برای PS5 در دست ساخت میباشد.

مدتی قبل یک سال از زمان عرضه کنسول پلی استیشن ۵ گذشت و علی رغم اینکه همچنان مشکل کمبود این دستگاه در بازار بسیاری از مناطق دنیا وجود دارد و مخاطبان به ناچار آن را به قیمت های گزاف تهیه کنند و حتی در برخی از مواقع از تهیه آن به طور کلی عاجز هستند، باز هم عملکرد این کنسول از نظر تجاری بسیار خوب بوده و در کمتر از یک سال، بیش از ۱۳.۴ میلیون دستگاه از آن در سراسر دنیا به فروش رسیده است.

پلی استیشن ۵ بزرگترین فروش کنسولی در زمان عرضه را در تمام دوران به نام خود ثبت کرده است. رئیس پلی استیشن میگوید برای آنها این تازه آغاز ماجرا است.

آقای جیم رایان، رئیس پلی استیشن به مناسبت یک سالگی PS5، آمار و ارقام جالبی را درباره این کنسول ارائه کرده است. بعنوان مثال مخاطبان این کنسول تاکنون بالغ بر ۴.۶ میلیارد ساعت از زمان خود را صرف تجربه بازی روی PS5 کرده اند. وی بار دیگر تاکید کرد استودیوهای زیر مجموعه سونی مشغول ساخت بیست و شش بازی جدید برای PS5 هستند که بیش از نیمی از آنها آی‌پی‌های کاملا جدید هستند.

برای فهمیدن اینکه این بازیهای جدید چه پروژه هایی هستند، باید منتظر بود. فعلا برای سال میلادی آینده سه بازی Horizon Forbidden West ،Gran Turismo 7 و God of War: Ragnarok در صف انتشار قرار دارند.

با مجله ادیکا همراه باشید تا آخرین اخبار بازی و سرگرمی با به روزترین مطالب را مشاهده کنید.

مسعود جلالی
ارسال دیدگاه