شایعه: بازی جدید کوآنتیک دریم Eclipse نام دارد

بازی جدید کوآنتیک دریم

به گفته ژورنالیست معروف، آقای جف گراب بازی جدید کوآنتیک دریم که با الهام از جهان جنگ ستارگان ساخته میشود، Eclipse نام دارد و در دوران High Republic جریان خواهد داشت. مطابق شایعات این بازی بسیار اکشن تر از عناوین سابق استودیو است.

برای طرفداران ژانر درام تعاملی، نام استودیو فرانسوی کوآنتیک دریم بسیار آشنا است. این استودیو از دوران طلایی PS2 و با بازی فارنهایت مشغول ارائه بازی های دیالوگ محور با سیستم‌ انتخاب پیچیده میباشد که هر تصمیم گیری ای از سونی ، بازیکنان سرنوشت شخصیت های اصلی را شکل خواهد داد. پس از عرضه بازی Detroid Become Human در سال ۲۰۱۸و قطع همکاری با سونی، شاهد عرضه بازی های استودیو روی پلتفرم رایانه های شخصی بودیم و بسیاری آینده ی این استودیو در مسیر و شیوه جدید تماشایی خواهد بود.

ماه پیش شایعات جدیدی درباره پروژه بعدی استودیو فرانسوی منتشر شد که از سوی بسیاری از اینسایدرهای معتبر مورد تایید قرار گرفت. بنابر گزارش ها بازی جدید یک پروژه در جهان جنگ ستارگان میباشد و هر چند مانند بازیهای پیشین این استودیو داستان نقش پررنگی را دارد ، هسته گیم پلی شبیه به عنوان های قبلی این استودیو نیست و سیستم مبارزه و اکشن بازی عمیق تر از قبل کار شده اند.

ژورنالیست مشهور، آقای جف گراب اخیرا مدعی شده این بازی آماده رونمایی رسمی میباشد و به احتمال قوی تا پیش از پایان سال میلادی 2020 رونمایی خواهد شد. به گفته ایشان بازی جدید کوآنتیک دریم Eclipse نام دارد. وی میگوید از خط داستانی و سبک و سیاق بازی اطلاع چندانی ندارد، اما احتمال میدهد وقایع داستان بازی در دوران High Republic رخ دهند.

بدون شک آقای گراب یکی از معتبر‌ترین افراد در زمینه افشای اطلاعات است اما، در هر حال نباید به چشم اطلاعات رسمی به این گفته ها نگریست.

کلیدواژه : Eclipseکوآنتیک دریم
مسعود جلالی
ارسال دیدگاه