نتفلیکس بازی ها را از طریق اپ استور منتشر خواهد کرد

نتفلیکس بازی ها را از طریق اپ استور منتشر خواهد کرد

طبق اعلام نتفلیکس ، این شرکت میخواد بازی هایش را بر روی اپ استور منتشر کند.
حال که نتفلیکس بازیهایش را بر روی اندروید عرضه میکند، یک سوال باقی میماند: چگونه کاربران اپل میتوانند با وجود سیاست های انحضاری اپل، به تجربه این بازی ها بپردازند؟

جواب این سوال، فقط به سختی است.

مارک گورمنِ بلومبرگ در خبرنامه خود (Power On) با کمک استیو موزر، ادعا کرده‌اند که کدهایی دیده اند مبنی بر این که نتفلیکس تمام بازی هایش را جداگانه بر روی اَپ استور عرضه میکند. این یعنی بازیهای این شرکت از طریق خود برنامه نتفلیکس قابل دانلود و تجربه نیستند.

هرچند برنامه نتفلیکس کاتالوگ بازی ها (شامل مشخصات بازی) را در برنامه اش در اختیار کاربر قرار میدهد، اما شما برای اجرای بازی‌ها برنامه دیگری را اجرا میکنید. نتفلکیس اندروید اینگونه کار میکند، اما در آینده قابلیت اجرای بازی‌ها مستقیما از طریق برنامه نتفلیکس برای اندروید برخلاف IOS وجود دارد، چرا که برای سیستم عامل IOS باید هر بازی به صورت جداگانه بر روی اَپ استور منتشر شوند.

نتفلیکس و اندروید
سیاست های انحصارطلبانه اپل کار را برای نتلفیکس سخت می کند.

این قضایا نشان میدهد که نتفلیکس، علیرغم رقابت شدید با اپل، برای آوردن بازیهایش به سیستم عامل IOS باید با اپل مصالحه کند.هر دو شرکت در جبهه های متفاوت و متعددی با هم در حال رقابت هستند؛ از حوزه گیمینگ تا سرویس های استریم ویدئو ، اما هیچ یک از دو نمیتواند دیگری را کنار بگذارد.

مسعود جلالی
ارسال دیدگاه