صدر نشینی Call of Duty: Vanguard در جدول فروش هفتگی بریتانیا

صدر نشینی Call of Duty: Vanguard در جدول فروش هفتگی بریتانیا

در تازه ترین آمار مربوط به جدول فروش هفتگی بریتانیا مشاهده میکنید که بالاخره فیفا ۲۲ صدر جدول را به یک بازی دیگر تسلیم میکند. فورتزا هورایزن ۵ در هفته اول انتشار در جایگاه چهارم ایستاد.

با پایان یک هفته دیگر در بریتانیا موسسه GamesIndustry به بررسی آمار و ارقام مربوط به میزان فروش عناوینی مختلف در این کشور پرداخته‌. به لطف عرضه چندین بازی جدید و بزرگ تحرکات و تغییرات جالب توجهی در جدول دیده میشود. Forza Horizon 5 در در اولین هفته از عرضه خود جایگاه چهارم این جدول را تصاحب کرد. نسخه قبلی مجموعه در مدت مشابه بیش از ۸۰ درصد رشد بالاتری را تجربه کرده بود. لازم بذکر است این بازی از اولین روز انتشار روی سرویس گیم پس در دسترس بوده است. جدول ارائه شده تنها مربوط به فروش فیزیکی بازیها است.

Jurassic World Evolution 2 که همزمان با فورتزا هورایزن روانه بازار شده در جایگاه ششم جدول قرار گرفته است. این بازی نیز با افت نسبت به نسخه قبلی مجموعه خود عمل کرده است. ۳۴درصد فروش بازی مربوط به نسخه PS5، سی و سه درصد مربوط به نسخه PS4 و سی و سه درصد مربوط به نسخه کنسول‌های ایکس باکس است.

Football Manager 2022 دیگر عنوانی است که اخیرا عرضه شده و از حضور در ده بازی برتر در جدول فروش هفتگی بریتانیا بازماند و به جایگاه دوازدهم بسنده کرد. کال آو دیوتی ونگارد علی رغم افت ۴۷ درصدی فروش، همچنان صدر جدول فروش را در اختیار دارد و برای دومین هفته متوالی مانع صدرنشینی مجدد فیفا ۲۲ شد.

جدول ده عنوان پرفروش در بریتانیا طی هفته گذشته :

۱. Call of Duty: Vanguard
۲. FIFA 22
۳. Animal Crossing: New Horizons
۴. Forza Horizon 5
۵. Mario Kart 8 Deluxe
۶. Jurassic World Evolution 2
۷. Mario Party Superstars
۸. Minecraft (Switch)
۹. Shin Megami Tensei 5
۱۰. Marvel’s Guardians of the Galaxy
کلیدواژه : Call of Duty: Vanguard
مسعود جلالی
ارسال دیدگاه