تجربه رایگان و محدود بخش چندنفره بازی Call of Duty: Vanguard

تجربه رایگان و محدود بخش چندنفره بازی Call of Duty: Vanguard

بازی Call of Duty: Vanguard از این آخر هفته به مدت محدود بصورت رایگان در دسترس کاربران قرار میگیرد.

شرکت Activision و استودیوی Sledgehammer Games به تازگی اعلام کرده اند بخش مولتی پلیر بازی کال آو دیوتی: ونگارد برای مدت کوتاهی در دسترس همگان قرار میگیرد. این دوره زمانی موقت از پنجشنبه ۲۷ آبان (۱۸ نوامبر) راس ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه آغاز میشود و تا دوشنبه هفته آینده ۱ آذر (۲۲ نوامبر) ادامه دارد.

در این بازه زمانی دارندگان کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن ۵ و کامپیوترهای شخصی میتوانند به این نسخه دسترسی داشته باشند. البته توجه داشته باشید که این نسخه رایگان تنها شامل بخش چندنفره میباشد؛ بنابراین طرفداران نمیتوانند بخش داستانی را از این طریق تجربه کنند.

همچنین گفته میشود تمامی محتوای بخش مولتی‌پلیر در دسترس گیمرها خواهد بود و بعد از خرید نسخه کامل بازی تمامی پیشرفتهای بازیکنان به آن نسخه انتقال می یابد.

بازی Call of Duty: Vanguard بدترین عرضه در میان دیگر بازیهای مجموعه کال آو دیوتی طی ۱۴ سال اخیر در انگلستان را تجربه کرده است. همین امر هم باعث شده تا این بازی از لحاظ تجاری به اندازه‌ نسخه‌های قبلی این سری، موفق ظاهر نشود. در این بین ناشر این بازی یعنی Activision نیز باری دیگر زیر ذره بین قرار گرفته و اکنون کارمندان، خواهان استعفای بابی کوتیک؛ مدیرعامل این شرکت هستند.

مسعود جلالی
ارسال دیدگاه