افتتاح شعبه جدید Remedy Entertainment در استوکهلم

افتتاح شعبه جدید Remedy Entertainment در استوکهلم

سازنده مجموعه Max Payne و Alan Wake قصد دارد چندین کارمند از کشور سوئد را بصورت دورکاری و حضوری به خدمت بگیرد و بنابراین شعبه جدید Remedy Entertainment در استوکهلم افتتاح خواهد شد. پیش بینی میشود حدودا ۲۵ نفر در شعبه سوئد مشغول به کار شوند.

چندین سال است که استودیو رمدی به دنبال گسترش خود و گسترش دامنه فعالیتهای خود میباشد و در این راستا اقداماتی نظیر همکاری با ناشران بزرگ، عقد قرارداد با شرکت‌های بین‌ المللی برای ساخت یک پروژه بصورت مشترک و استارت زدن چندین پروژه بصورت هم زمان را انجام داده است. ظاهرا قدم بعدی برای استودیو فنلاندی این است که شعبه جدید خود را در کشور دیگری تاسیس کند و در همین راستا اعلام شد اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی شعبه استوکهلم رمدی افتتاح خواهد شد.

در متن اطلاعیه آمده که چندین کارمند مستعد سوئدی به مدت یک سال میباشد که بصورت دورکاری مشغول همکاری با این شرکت هستند و حتی برای مدتی است که یک دفتر کوچک را در استوکهلم کرایه کرده بودند.

آقای Johnny Mang که مدیر پروژه ونگارد، یک بازی چند نفره در دست ساخت که هنوز معرفی نشده، هستند در این باره میگوید:

زمانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا ناچار شدیم وظایف خود را به صورت دورکاری پیگیری کنیم، فهمیدیم که رمدی یه طرز فکر است و نه یک استودیو در فنلاند.

 

شعبه جدید Remedy Entertainment در استوکهلم احتمالا در شش ماهه اول سال ۲۰۲۲ میلادی افتتاح خواهد شد و تا پایان آن سال حدودا ۲۵ نفر عضو به استخدام این شعبه در خواهند آمد. روند جذب و مصاحبه با مشاغلی همچون طراح ارشد مراحل از هم اکنون آغاز شده است. Remedy برنامه ریزی طولانی مدت برای آینده دارد و در حال حاضر چهار تیم در این استودیو مشغول ساخت ۵ پروژه جدید هستند.

کلیدواژه : Remedy Entertainment
مسعود جلالی
ارسال دیدگاه