گوگل پیکسل 6 پرو از شارژ 30 واتی پشتیبانی نمی کند

گوگل پیکسل 6 پرو از شارژ 30 واتی پشتیبانی نمی کند

گوگل در تبلیغات پیکسل 6 پرو اعلام کرد، که شارژ 50 درصدی این گوشی تنها 30 دقیقه بیشتر طول نخواهد کشید و آزمایش های انجام شده نیز نشان داد که این ادعای گوگل درست بوده است. با این وجود، شارژ کامل باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی با استفاده از شارژر 30 واتی حدود 2 ساعت طول میکشد که کمی عجیب بنظر میرسد.

وبسایت Android Authority به تازگی با بررسی فرآیند شارژ پیکسل 6 پرو، به اطلاعات جالبی در مورد این گوشی دست پیدا کرد. آزمایش های این وبسایت نشان داد که حداکثر انرژی دریافتی از شارژر 30 واتی پیکسل 6 و 6 پرو 22 وات بوده و میانگین انرژی دریافتی آن نیز 13 وات است. در این آزمایش علاوه بر شارژر 30 واتی گوگل از چندین شارژر USB-C با پشتیبانی از فناوری پاور دلیوری نیز استفاده شد.

توجه داشته باشید که گوگل در تبلیغات خود نیز اشاره ای به سرعت شارژ پیکسل 6 پرو کرده و تنها مدت زمان مورد نیاز برای شارژ 50 درصدی آن توسط شارژر 30 واتی خود را اعلام کرده بود.

 

نمودار بالا نشان میدهد که حداکثر سرعت شارژ پیکسل 6 پرو 22.36 وات بوده و این سرعت پس از شارژ 40 درصدی گوشی به 15 درصد کاهش پیدا میکند. Android Authority اعلام کرده که شارژ 15 درصد پایانی این گوشی حدود 1 ساعتطول خواهد کشید.

سرعت شارژ گوشی های گوگل در گذشته نیز در مقایسه با گوشی های شرکت هایی مانند سامسونگ چندان زیاد نبوده و علت این موضوع نیز پیشگیری از گرم شدن بیش از حد گوشی بوده است. با این وجود، وبسایت Android Authority بر این باور است که علت دیگر سرعت شارژ پایین گوشی های سری پیکسل 6، احتمالاً استفاده از باتری‌های ارزان بوده است.

کلیدواژه : پیکسل 6 پروگوگل
مسعود جلالی
ارسال دیدگاه