قوانین و مقررات

قوانین فروشگاه اینترنتی ادیکا :

توجه داشته باشید کلیه قوانین ادیکا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و کاربر و خریدار نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط می باشند. در صورتی که در قوانین مندرج، سرویس‏ ها ، خدمات و قوانین ادیکا تغییراتی در آینده ایجاد شود در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.


قوانین خرید، گارانتی و مرجوع کالا :

– محصولات ارایه شده در فروشگاه ادیکا توسط پشتیبانی ادیکا از شرکتهای معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود.

– کالاهای خریداری شده به همراه فاکتور و مهر فروشگاه فیزیکی ارسال خواهد گردید.

– خریداران حداکثر تا ۲ روز پس از تحویل کالا زمان تست کالا را دارند.درصورت هرگونه مشکل میتوانند با شماره پشتیبانی تماس بگیرند.

– اجناس باضمانت در توضیحات اولیه کالا شرح داده شده اند در صورتی که کالایی ضمانت نداشته باشد میتوانید در قسمت توضیحات در حین خرید درخواست تست را اضافه کنید تا کالایتان قبل از ارسال تست شود.

– در صورتی که جنس خریداری شده با ضمانت یا گارانتی مرجوعی باشد هزینه مرجوعی و ارسال مجدد به عهده مشتری است.

– در هنگام انتخاب محصول دقت کنید توضیحات دارائه شده توسط فروشگاه ادیکا عینا توضیحاتی است که شرکت سازنده برای ما ارسال کرده و از توضیحات کذب و گول زننده پرهیز شده است.

– کالایی که اصلی یا کپی یا های کپی باشد کاملا در شرح توضیحات آورده شده و ما هرگز کالایی که نوشته شده اصلی نوع کپی یا یک درجه پایین تر را نمیفرستیم و بالعکس.

– در انتخاب رنگ و سایز برخی اجناس که دارای رنگ بندی و سایز بندی می باشند دقت نمائید ، در صورتی که رنگی را انتخاب نکنید یه رنگ به صورت رندوم واسه مشتری ارسال میشود.

– در آدرس دهی دقت کامل را داشته باشید. کاای خریداری شده به آدرس ثبت شده توسط شما ارسال میگردد و در صورتی که آدرس کامل نباشد و اداره پست قادر به یافتن آن نباشد و مرجوع شود هزینه پستی مجدد به عهده مشتری خواهد بود و حتی در صورت انصراف از ارسال مجدد هزینه پستی از هزینه پرداختی کسر شده و مابقی وجه عودت داده خواهد شد.

– در صورت پرداخت انلاین ، کالای خریداری شده فردای آن روز ارسال میگردد و طی ۲ تا ۳ روزکاری به دست مشتری میرسد.

– اجناس با ضمانت فروشگاه در دو نوع ضمانت مرجوع و ضمانت تعویض میباشد ، لذا قبل از مرجوع نمودن کالا حتما با فروشگاه تماس گرفته و سپس اقدام کنید. هزینه پستی مرجوع کالا و ارسال مجدد کالا به عهده مشتری است که مشتری میتواند به صورت حضوری و بدون پرداخت هزینه پستی به آدرس دفتر ادیکا مراجعه کند.


نمایندگی ادیکا :

– فروشگاه اینترنتی ادیکا در هیچ نقطه از کشور نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ندارد.

– فروشگاه ادیکا در هیچ یک از فروشگاه های اینترنتی به صورت فروشنده فعالیتی ندارد.


سیاست قیمت گذاری :

– سیاست قیمت گذاری در فروشگاه ادیکا بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏ های ارائه شده کالاها در ادیکا قیمت های خرده فروشی است که غالبا توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.

– در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان هایی که در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، ادیکا موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید.

– لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس از ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود.

 

X
قالب فروشگاهی ارتباط با پشتیبانی