فصل اول مولتی پلیر Halo Infinite تا 2 May تمدید شد

فصل اول مولتی پلیر Halo Infinite تا 2 May تمدید شد

روز گذشته در مراسم ۲۰ سالگی Xbox بخش مولتی پلیر عنوان Halo Infinite در دسترس قرار گرفت، حال به نظر میرسد فصل اول بازی بیشتر از چیزی که انتظارش را میرفت ادامه پیدا خواهد کرد.

طبق گفته جوزف استیتن برخلاف تصمیم ۳۴۳ مبنی بر انتشار هر فصل بازی در هر ۳ ماه فصل اول بازی از این برنامه جدا خواهد بود و تا ۲ می ۲۰۲۲ تمدید شد. طبق گفته استین دلیل این تصمیم گیری زمان بیشتری برای توسعه فصل دوم و اطمینان از کیفیت فصل دوم بوده است.

ما تصمیم گرفتیم فصل اول را  تا می تمدید کنیم تا وقت بیشتری برای توسعه فصل دوم بازی در اختیارمان باشد و از کیفیت فصل دوم بازی اطمینان حاصل کنیم. همچنین توسعه بازی را برای تیم سخت نکنیم و مراحل ساخت را بدون فشار روی کارکنان رد کنیم.

البته نکته مهم اینحاست با طولانی‌تر شدن فصل اول اینفینیت ما نمی‌‌خواهیم در فصل دوم فقط برنامه‌های فصل اول رو تکرار کنیم بلکه قصد داریم از وقتمون استفاده کنیم تا محتوای با کیفیت‌تری را مانند وسایل سفارشی سازی و دیگر چیزها منتشر کنیم و تجربه فصل دوم را بسیار بهتر از فصل اول کنیم.

برای مثال از امروز می‌توانید وارد Halo Infinite شوید و وسایل شخصی‌سازی با موضوع ۲۰ ساگلی Halo دریافت کنید.

بزودی رویداد Fracture: Tenrai نیز از ۲۳ نوامبر شروع می‌شود این رویداد اولین فرصت بازیکنان برای بدست آوردن زره سامورایی و وسایل شخصی‌سازی دیگر است.

اولین فصل هیلو اینفینیت Heroes of Reach نام دارد بیش از صد محتوای قابل باز کردن دارد که شامل شخصی سازی زره ها شخصی سازی سلاح ها و دیگر چیز‌ها میشود.

مسعود جلالی
ارسال دیدگاه