شایعه: تاریخ انتشار Beyond Good And Evil 2 سال 2024 می باشد

شایعه: تاریخ انتشار Beyond Good And Evil 2 سال 2024 می باشد

اینسایدر معروف، تام هندرسون که اخیرا شایعه لغو شدن روند ساخت نسخه دوم Beyond Good And Evil را مطرح کرده بود، در جدیدترین توئیت خود اعلام کرد بر اساس اطلاعات جدید تاریخ انتشار Beyond Good And Evil 2 سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ است و روند ساخت این بازی لغو نمیشود.

نسخه دوم مجموعه Beyond Good And Evil در رویداد E3 2017 با نمایش یک تریلر معرفی شد. با توجه به سابقه یوبی سافت و نگرش این ناشر به زمان بندی معرفی بازی تا عرضه آن، انتظار میرفت در آینده ای نزدیک پس از معرفی شاهد بازاریابی مربوط به بازی و انتشار نمایش های متعدد از آن باشیم اما، از زمان معرفی این تریلر تا به امروز تیم سازنده و ناشر هیچگونه اطلاعات جدیدی را درباره این بازی با مخاطبان به اشتراک نگذاشته‌اند و به عقیده بسیاری دیر یا زود باید منتظر شنیدن خبر لغو ساخت آن باشیم.

ابتدای هفته جاری، آقای تام هندرسون که سابقه درحشانی در افشای اطلاعات درباره روند ساخت بازی‌ها و شرایط حاکم بر استودیوهای بازی سازی دارد، مدعی شد روند ساختBeyond Good And Evil 2 با چالش ها و مشکلات فراوانی مواجه است و یوبی سافت نیز ابدا از شرایط آن راضی نیست و در نظر دارد به صورت رسمی این پروژه را لغو کند.

ایشان مجدد روز گذشته در این باره واکنش نشان دادند. به گفته آقای هندرسون یکی از اعضای تیم سازنده بازی پس از انتشار توئیت مذکور به سراغ ایشان آمده و توضیحاتی را ارائه کرده‌است. به گفته این توسعه دهنده تمامی مشکلات ذکر شده برای روند ساخت بازی صحیح است اما، تاریخ انتشار Beyond Good And Evil 2 سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ است و یوبی سافت قصد لغو کردن پروژه ساخت بازی را ندارد.

کلیدواژه : Beyond Good And Evil 2
مسعود جلالی
ارسال دیدگاه